Protopopiatul de Criuleni si Dubasari 212s
Ziarul nostru
nika new
Calendarul postărilor
octombrie 2019
L Ma Mi J V S D
« sept.    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
Arhiva

PostHeaderIcon Seminar teoretico-practic la Religie în gimnaziul din s. Corjova r. Criuleni

 

    La 28 martie 2019, în incinta gimnaziului din s. Corjova r. Criuleni, Direcția Educație Criuleni a organizat desfășurarea seminarului teoretico-practic la Religie cu subiectul: ”Aplicarea Teoriei Inteligențelor Multiple în cadrul orelor de religie”.

Moderator al Seminarului a fost dna Emilia Brădiștean, specialist-metodist DE Criuleni, iar coordonator dna Crișmariuc Ecaterina, directorul gimnaziului. În cadrul Seminarului s-a desfășurat lecția publică la Religie în clasa a IV-a cu subiectul: Dragostea față de aproapele – pilda Samarineanului Milostiv, profesor fiind dna Burduja Svetlana, profesoară de religie, gr. did. II.

Lecția a îndeplinit toate obiectivele operaționale, respectându-se întru totul scenariul didactic, elevii primind cunoștințe noi cu referință la ajutorul dezinteresat pe care trebuie să-l acordăm aproapelui nostru, cât și despre importanța majoră pe care o prezintă dragostea creștină.

După ora publică propriu-zisă, a urmat activitatea extrașcolară ,,Cei doisprezece drumeți”, moderator fiind Burduja Svetlana, dirijinte al clasei a IV-a.

După lecție a urmat analiza orei publice, ca și cadru metodologic și teoretic, ora fiind apreciată cu calificativul de foarte bine. În cadrul Atelierului didactic cu referință la aplicarea Teoriei Inteligențelor Multiple în cadrul orelor de religie au vorbit Brădiștean Emilia, Cazac Angela, profesor gim. Cimișeni și Speianu Ana, profesor Ș.P. Dubăsarii Vechi.

Toți participanții la Seminar au rămas adânc impresionați de lecția publică, iar toate dezbaterile din cadrul Atelierului de lucru au fost utile pentru toți participanții. S-a făcut schimb de experiență, de opinii, s-a vorbit și despre neajunsuri, manuale, materiale didactice etc.

Așa să ne ajute Dumnezeu!

Comentariile la articol